úterý 6. ledna 2015

Moje oblíbené aplikace pro Android

Úprava fotografií
Aviary - jednoduchá prava fotek, mě přijde hodně podobný těm úpravám na instagramu
CandyCamera - používám ho na efekty :))
Retrica - hit loňského roku  (zvířecí obličeje)



Workout

Caynax A6W - skvělá aplikace pro posílení břišních svalů :)

Squats - aplikace, při které držíte telefon v ruce před sebou a dřepujete, sami si nastavíte obtížnost a podle ní vám program sám sestaví cvičební plán

Cover artBikini Butt - ideální program na posílení hýžďových svalů.

Ostatní aplikace

Miluji Vaření - spoustu inspirace, když nevíte, co vařit ;)
Když se vám naopak nechce vařit :D

SoundHound - najde vám název písničky, kterou někde uslyšíte a nahrajete

Spotify - hudební aplikace, kde si přes wifi přidáte nějakou hudbu nebo alba (např.workout)

Better Sleep - aplikace, kterou si dáte pod polštář když jdete spát, nastavíte budík a ona vám sama ukáže na kolik procent jste tu noc spali a na jak dlouho by jste ještě měli zabrat.

 Novinky, slevy a tak - vždy informovaná :))

 - mobilní banka

Jsou to aplikace, které používám nejčastěji :)) 

Dále používám např. aplikaci jízdenek na vlak, jízdní řády, překladač, baterku - jediná hra My talking Angela.

19 komentářů:

  1. Ďakujem za dobrý tip na aplikácie :) hneď si idem stiahnuť nejaké :) hlavne tú o varení :)
    BellesFleurs

    OdpovědětVymazat
  2. Já na úpravu fotek používám VSCO Cam a je to moje nejoblíbenější aplikace na fotky ♥ Mám ještě Afterlight, který stál asi 20 Kč a myslím, že jsem si ho platila celkem zbytečně... A spotify je srdcovka ♥

    OdpovědětVymazat
  3. musím vyskúšať tie na upravovanie fotiek, skvelé tipy! :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  4. Moc ti děkuji za miloučký komentář na mém blogu ♥ ☺
    Candy cameru na úpravu fotek zbožňuji, jsou tam tak krásné filtry že kolikrát nevím který je lepší☺ co se týče workout app, mám hned tu první ale nejspíše si stáhnu i ty dvě další☺ app na vaření zní dobře ☺

    OdpovědětVymazat
  5. Teda musím říct, že ty tři aplikace na upravování fotek úplně nesnáším. :D Ale jen můj názor. Také používám Spotify a ráda mám též better sleep a břišní cvičení. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Teda musím říct, že ty tři aplikace na upravování fotek úplně nesnáším. :D Ale jen můj názor. Také používám Spotify a ráda mám též better sleep a břišní cvičení. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Skvelý výber :) ja som niekedy používala Aviary, a bola som celkom spokojná. Momentálne používam VSCO Cam a to mi vyhovuje o niečo viac.. a taktiež zbožňujem Instagram :)

    OdpovědětVymazat
  8. ja osobne používam najviac asi instagram, vsco cam - čo je tiež podľa mňa najlepšia aplikácia na upravovanie fotiek. spotify je tiež super, niekedy som ho mala, ale teraz ho väčšinou využívam len na počítači.

    OdpovědětVymazat
  9. Tak výrovou lip scrubou asi nezbohatneš :D Ale skúsiť to môžeš :D Nanešťastie, môj mobil je ešte z doby kamennej a tak aplikácie nepodporuje :/

    OdpovědětVymazat
  10. pěkný článek :)


    PS: Právě u mě probíhá GIVEAWAY, budu moc ráda, když se zapojíš!:)
    http://www.lovies47.cz/2015/04/giveaway-03.html

    OdpovědětVymazat
  11. mám stejnou snad polovinu aplikací :))

    Blond LADY

    OdpovědětVymazat
  12. z výše zmíněných znám tedy jen retricu, ale ráda vyzkouším zbytek :)

    OdpovědětVymazat
  13. Ahojky!!! Jsem ráda, že jsem tě našla. Protože ti chci říct. že mám nový blog.

    www.blogbycathy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Hodně z techto aplikací taky používám plus ještě kalorické tabulky kde si hlídám příjem a výdej a taky Vinted kde většinou čtu fora :D

    OdpovědětVymazat
  15. A to jsem si myslela, že mám spoustu aplikací, ale jak vidím, tak ne! Díky za tipy. :)

    www.dendyss.blgospot.cz - beauty

    OdpovědětVymazat
  16. Zaujímavé tipy. Najmä ohľadom cvičenia a jedla ♥

    Zároveň by som ťa chcela srdečne pozvať ku mne na GIVEAWAY v ktorej si môžeš zasúťažiť aj o voňavé produkty značky Yves Rochcer ♥

    OdpovědětVymazat